آموزش تمیز کردن رادیاتور به آسانی

رادیاتور Contour’s BioCote به شما این امکان را می دهد که هر قسمت از رادیاتور را به راحتی و سادگی تمیز کنید.

با توجه به اثربخشی محافظ BioCote، Contour توصیه می‌کند که از برس یا پارچه‌های میکروفیبر غیر ساینده، مرطوب و بدون مواد تمیزکننده استفاده کنید. این از آسیب به پوشش پودری جلوگیری می کند که در غیر این صورت می تواند بر کارایی آن تأثیر بگذارد.

اگر تصمیم دارید کیت RotaRad را به همراه رادیاتور LST خود انتخاب کنید، می‌توانید رادیاتور بوتان پنلی را تا سطح کف پایین بیاورید و به پشت و دیوار پشت آن دسترسی داشته باشید. در اغلب موارد، نیاز به عملکرد قوی برای دانش آموزان ضروری است.

دوام برای ایمنی و پایین نگه داشتن هزینه ها مهم است، بنابراین ما به بررسی میزان دوام رادیاتورهای LST Contour خواهیم پرداخت.

ساخته شده از فولاد زینتک 1.5 میلی متری که می تواند در محیط های سخت تر تا 2 میلی متر افزایش یابد رادیاتورهای Contour به گونه ای ساخته شده اند که سطوح مختلف سایش و آسیب را در طول زمان حفظ کنند.

علاوه بر این، روکش های رادیاتور DeepClean از یک ساختار یک تکه (به طور سنتی، زمانی که زیر 2 متر طول دارند) ساخته شده است. این باعث افزایش طول عمر پوشش می شود.

هنگامی که پوشش‌ها بیش از 2 متر طول دارند، از طراحی مدولار برای پوشش هر اندازه رادیاتور فولادی مورد نیاز استفاده می‌کنیم. اقلام کوچکی مانند مداد و اسباب بازی معمولاً در محیط های آموزشی پشت رادیاتور و در پوشش رادیاتور می ریزند.

رادیاتورهای Contour’s LST که با توری های ضد مداد از قبل سوراخ شده اند، برای جلوگیری از فشار دادن این موارد طراحی شده اند که ممکن است باعث ایجاد مشکل در تمیز کردن و خروجی حرارت شود.

یکی دیگر از مزایای توری های ضد مداد کاهش آسیب است زیرا توری های با عرض 5.5 میلی متر خطر گرفتار شدن انگشتان کودکان را کاهش می دهد.

بسیاری از موسسات انتخاب می کنند که پوشش رادیاتور آلومینیومی کوچک را بر روی رادیاتورهای موجود خود قرار دهند. این یک راه حل ایمن و مقرون به صرفه برای کنترل دمای سطح فراهم می کند.

حفاظ های رادیاتور پنلی فولادی LST Contour دارای تمام مزایای رادیاتور LST خود هستند و از فناوری ضد میکروبی BioCote و عملکرد قوی برخوردار هستند.

با این حال، یکی از مزایای کلیدی محافظ های رادیاتور Contour’s DeepClean LST، دسترسی بدون درز آن برای تمیز کردن و نگهداری است. با درب جلوی کشویی خود، دسترسی کامل را برای هر سطح داخلی فراهم می کند.

  • منابع:
  1. Safer Heating In All Educational Environments
  • تبلیغات:
  1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
  2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
  3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
  4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!