زیتون پرورده چروک پوست شما را کم می کند

فراوانی ویتامین‌های تشکیل‌دهنده زیتون پرورده  ، توانایی آن‌ها در تجدید سلول‌ها و جلوگیری از روند پیری بدن، حفظ خاصیت ارتجاعی و رنگ طبیعی پوست، جوانی و زیبایی را برای سال‌ها توضیح می‌دهد.

این خاصیت میوه وجود ویتامین های A ،C و E را در ترکیب آنها تضمین می کند، که آنتی اکسیدان هایی هستند که فعالیت رادیکال های آزاد را که بدن ما را از بین می برند، خنثی می کنند و همچنین سلول ها را بازسازی می کنند.

روند پیری اندام ها و بافت های داخلی را کاهش می دهرشد کامل بدن در حال رشد کودک را تضمین می کند. با توجه به محتوای اسید لینولئیک موجود در زیتون به اندازه شیر مادر، استفاده از آن برای کودکان خردسال توصیه می شود.

زیتون

زیرا تأثیر مثبتی بر تشکیل سیستم عصبی دارند. باید بر فواید این میوه ها برای افراد مسن تأکید شود، زیرا بدن آنها را با کلسیم اشباع می کند، که با افزایش سن، این عنصر از بین می رود، که منجر به بیماری های سیستم اسکلتی عضلانی می شود.

میل به رابطه جنسی را افزایش می دهد. زیتون یک آفرودیزیک طبیعی شناخته شده است که برای مردان سالخورده مبتلا به ناتوانی جنسی، اختلال نعوظ و سایر بیماری های اورولوژی توصیه می شود.

روغن زیتون 98 درصد جذب بدن می شود. روغن زیتون به خصوص اولین روغن پرس سرد باعث بهبود سلامت عمومی فرد می شود. به دلیل وجود اسیدهای پالمتیک، استئاریک و اولئیک در روغن، از این محصول می توان برای حذف کلسترول مضر خون و همچنین برای جوانسازی بدن استفاده کرد.

بر اساس مطالعات متعدد، دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که چربی های سالم و آنتی اکسیدان ها با موفقیت در زیتون ترکیب می شوند، به همین دلیل مصرف منظم این میوه ها به پیشگیری از سرطان سینه در زنان، ایجاد تومورهای بدخیم روده و پوست کمک می کند.

وضعیت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد. فواید روغن زیتون را می توان در اثر ترمیمی آن بر مخاط معده، توانایی تحریک عملکرد مجاری صفراوی و تسکین یبوست از جمله یبوست های مزمن مشاهده کرد.

همچنین میوه زیتون عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد، مواد سمی و سموم را از بدن دفع می کند و به دلیل اثر ادرارآور و کلرتیک، ادم را برطرف می کند، پریستالیس دیواره های روده را افزایش می دهد، هنگامی که به صورت خارجی استفاده شوند، اثر ترمیم زخم دارند.