رنگ روغنی نیم کیلویی شما را از خرید سرویس چوب جدید منصرف می کند

آیا تا به حال رنگ روغنی نیم کیلویی  استفاده کرده اید؟ اصلا در مورد رنگ ها چه می دانید؟ مثلا در مورد رنگ آبی؟ رنگ مورد علاقه جهان آبی است اگرچه از نظر زبانی برای مهمانی نسبتاً جدید است.

یونانیان باستان، چینی ها، ژاپنی ها و عبری ها نامی برای آبی نداشتند و آن را نسخه ای از رنگ سبز می دانستند. حتی امروزه چندین زبان دارای تار شدن سبز-آبی هستند، از جمله کره ای، ویتنامی، تایلندی، کردی، زولو و هیمبا.

با این حال در هر کشوری که ترجیحات رنگی مورد بررسی قرار گرفته است، آبی به طور پیوسته برای مردان و زنان اول است. در یک نظرسنجی بین المللی، که ده کشور از چهار قاره را پوشش می دهد، در همه آنها به خوبی در صدر قرار گرفت.

یک دلیل این است که به نظر می رسد اثر آرام بخشی دارد. دانش‌آموزانی که تست‌های هوشی با پوشش‌های آبی داده بودند، نسبت به آزمون‌های با پوشش‌های قرمز تفاوت چند امتیازی داشتند، شاید به دلیل مفاهیم طبیعی آبی دریا ها، دریاچه‌ ها، رودخانه‌ ها، آسمان‌ ها.

رنگ

رنگ زرد، این متضادترین رنگ‌ها مدت‌هاست که با بزدلی همراه بوده است (تصور می‌رفت که صفرا مایل به زردی شما را بداخلاق می‌کند) و از قرن هشتم به بعد رنگ یهودستیزی بوده است.

خلیفه در مدینه به یهودیان و مسیحیان دستور داد که نشان زرد بپوشند زیرا به رنگ غیر مؤمنان بود و از طریق ادوارد اول (لکه‌های زرد برای یهودیان) به ستاره‌های زرد آلمان نازی سرایت کرد.

اما همچنین رنگ مخالفت به شکل روبان زرد است که با جنبش حق رای زنان در کانزاس در سال 1867 آغاز شد (آنها رنگ زرد را انتخاب کردند زیرا آفتابگردان گل ایالتی بود).

آهنگ تونی اورلاندو و سپیده دم در سال 1973، نوار زرد را به دور درخت بلوط ببندید، نسخه مخالف روبان زرد را احیا کرد بعد ها در اعتراضات فیلیپین، هنگ کنگ و آفریقای جنوبی مورد استفاده قرار گرفت.

سبز، تداعی‌ های معمول رنگ سبز به دنیای طبیعی مربوط می‌شود، اما معانی بدتری نیز پیدا کرده است، از جمله حسادت، حسادت، بی‌تجربه بودن، بیماری و سم (حداقل در بطری‌های کتاب‌های مصور).

این آخرین معنی از رنگدانه سبز نخودی به نام Scheele’s green گرفته شده است که در رنگ ها و رنگ های فرش، پارچه، کاغذ دیواری، لباس مجلسی و قنادی استفاده می شود. مشکل این بود که این رنگ، که در سال 1775 اختراع شد، حاوی مقادیر زیادی آرسنیک بود.