با مزیت های درب ضد سرقت آشنا شوید

داشتن قفل های موثردرب ضد سرقت ارزان تبریز برای طرح ایمنی مدرسه ضروری است. آنها نه تنها به محافظت از دانش آموزان، کارکنان و بازدیدکنندگان در مواقع اضطراری کمک می کنند، بلکه از تلاش ها برای جلوگیری از سرقت، رفتارهای ضد اجتماعی و سایر فعالیت های غیرقانونی حمایت می کنند.

این راهنما به ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد اهمیت سیستم های قفل درب مدرسه کمک می کند و شما را از طریق گزینه های مختلف موجود برای کمک به امنیت مدرسه خود راهنمایی می کند.

مرکز ملی آمار آموزش و پرورش اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹-۲۰، ۹۷ درصد مدارس دارای نوعی قفل درب ضد سرقت چوبی لوکس برای ایمنی مدارس بودند.

همانطور که احتمالاً می‌دانید قفل‌های درب که با کلید کار می‌کنند، برای دسترسی به کلید فیزیکی نیاز دارند و در بسیاری از تنظیمات، از جمله مدارس، رایج هستند، حتی اگر در مقایسه با قفل‌های ایمنی مدرسه بدون کلید، قدیمی به نظر برسند.

آنها هنوز هم سطوح خوبی از امنیت را ارائه می دهند، اما می توان استدلال کرد که قفل های کلید دار می توانند نسبت به قفل های امنیتی درب ضد سرقت ترک سفید بدون کلید پیچیده تر باشند.

با سخت افزار و نرم افزار کنترل دسترسی که طی یکی دو دهه گذشته پیشرفت های زیادی داشته است، تعداد زیادی قفل درب ایمنی مدرسه بدون کلید در بازار وجود دارد.

قفل های بدون کلید نیاز به کلید را از بین می برند و در عوض به انواع دستگاه های الکترونیکی که دسترسی را مدیریت می کنند متکی هستند.

این قفل‌های امنیتی الکترونیکی درب مدرسه ثابت کرده‌اند که سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای مدارس و کالج‌ها هستند، زیرا مزایایی مانند امنیت بهبود یافته، تجربه آسان‌تر برای کاربران و به مرور زمان، بازگشت سرمایه خوب به ارمغان آورده‌اند.

می‌توانید بعداً در این راهنما نگاه دقیق‌تری به هر نوع قفل کلید و بدون کلید بیندازید زیرا ابتدا، این راهنما قفل‌های درب ضد سرقت حیاط را برای استفاده داخلی و خارجی بررسی می‌کند.

نقاط دسترسی بیرونی مدرسه، آنهایی که در امتداد محیط مدرسه یافت می شوند، شاهد ترافیک زیادی هستند که تعداد زیادی دانش آموز، کارکنان و بازدیدکنندگان وارد و خارج می شوند.

در نتیجه، قفل درهای ایمنی مدرسه در نقاط دسترسی خارجی باید به راحتی قابل استفاده و مدیریت باشند و همچنین با قوانین ساختمانی و آتش نشانی مطابقت داشته باشند.

اکثر قفل های درب بدون کلید سازگار هستند و در مواقع اضطراری به راحتی قابل مدیریت هستند. استفاده از نوارهای وحشت را فراموش نکنید، که روشی برای تخلیه سریع ارائه می دهد.

  • منابع:
  1. SCHOOL CLASSROOM DOOR LOCKS AND DEVICES GUIDE
  • تبلیغات:
  1. زیر انداز می تواند مشکلات بی خوابی شما را از بین ببرد
  2. بلند کردن مژه در ده روز با محصولاتی از دل طبیعت!
  3. کارآفرین جوانی که به کارکنانش مازراتی هدیه داد!!!
  4. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟