با واکس می توانید منزل خود را از نو تزیین نمایید!

قبل از استفاده از موم چرمی خود بر روی اجناس چرمی خود، مطمئن شوید که هرگونه گرد و غبار یا زباله را با یک برس موی نرم اسب در مورد کفش یا کیف و یک جاروبرقی در مورد مبل ها، صندلی های چرمی ماشین و غیره تمیز کنید.

همچنین می توانید قبل از اپیلاسیون، اقلام چرمی خود را با یک صابون پاک کننده چرم کاملا تمیز کنید. در اینجا می‌توانید وایتکس برای خشکاندن درخت، گرد و غبار یا لکه‌هایی را که جاروبرقی یا برس موی اسب نمی‌تواند پاک کند، پاک کنید.

همیشه قبل از اعمال موم چرمی خود روی قسمتی از اجناس چرمی که مشخص نیست آن را آزمایش کنید. این به شما این امکان را می دهد که نوع تأثیر موم را روی چرم خود مشاهده کنید.

در صورت امکان وایتکس اسید است یا باز بخرید که با رنگ اجناس چرمی شما مطابقت داشته باشد.
هنگام استفاده از واکس چرمی روی قسمت هایی از اقلام چرمی که مانند خم شدن روی کفش و چکمه، موم چرم را اعمال می کنید، باید مراقب باشید.

اطمینان حاصل کنید که فقط یک لایه نازک از موم چرم را بخصوص روی قسمتی از چرم که خم می شود یا دارای چین و چروک است، بمالید.

اتفاقی که قرار است بیفتد این است که وقتی موم چرمی بیش از حد روی این نواحی اعمال می شود، باعث می شود که وام خود اشتغالی بانک کشاورزی سخت پولیش در هنگام خشک شدن ترک بخورند و یک ماده سفید رنگ در سراسر سطح چرم ایجاد کنند.

با این حال بهتر است، همیشه روی استفاده از موم چرم روی قسمت هایی از چرم که می خواهید حداکثر محافظت را داشته باشید، تمرکز کنید. این نواحی می توانند بخشی از اجناس چرمی باشند که بیشترین سایش را دارند.

به عنوان مثال در مورد کفش، شما می‌خواهید که واکس کاپشن چرم خود را روی جعبه پنجه و قسمت‌های عقب متمرکز کنید.
شما می خواهید که هر زمان که موم چرمی را روی وسایل چرمی خود می زنید، آن را با یک برس موی اسب یا پارچه نرم بدون پرز بمالید تا گرما و اصطکاک برس به ذوب شدن موم ها در چرم کمک کند تا از آن محافظت خوبی داشته باشد و بدرخشند.

  • منابع:
  1. Leather Wax: Ultimate Guide Plus Which Ones You Should Use
  • تبلیغات:
  1. اثر پیشگیرانه لیمو عمانی
  2. طرز تهیه کلوچه های جو دوسر عالی
  3. 3 مورد ضروری جدید برای موهای رنگ شده
  4. کدام رنگ برای من مناسب است؟