ترکیب سس با مواد غذایی خانگی بهتر می شود

سس مایونز با غذاهای حامل جامد ترکیب شد تا غذاهای ترکیبی را تشکیل دهد. دو غذای حامل تجاری استفاده شد: نان و سیب زمینی بنفش.

نان و سیب زمینی بر اساس تفاوت آنها در قابلیت جذب آب انتخاب شدند. تصور می شود نان رطوبت را در طی فرآوری خوراکی جذب می کند، در حالی که سیب زمینی پخته شده رطوبت کمتری را جذب می کند.

نان تیره و سیب زمینی بنفش برای افزایش تضاد رنگی بین سس سالاد رژیمی و غذاهای حامل در بولی خلط دار انتخاب شدند تا تجسم کیفی رفتار مخلوط چاشنی ها با حامل ها را تسهیل کنند.

نان تازه بدون پوسته در مربع های 35 × 35 × 8 میلی متر تقریباً 3.5 گرم (رطوبت: 3 ± 44 درصد وزنی) برش داده شد. سیب زمینی ها پوست کنده شدند، در تیرهای کوچک 12.5 × 70 × 12.5 × 12.5 میلی متری تقریباً 6.5 گرمی برش داده شدند، در کیسه های پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت با خلاء بسته بندی شدند و سوسوی در دمای 90 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه پخته شد (رطوبت: 1 ± 88 وزن).

پس از پخت، همه کیسه ها به مدت 15 دقیقه در آب یخ خنک شده و تا 6 روز در یخچال (4 درجه سانتیگراد) نگهداری می شوند.

برای ترکیب سس فرانسوی تک نفره دلپذیر، سس مایونز روی نان پخش شد (مدل ساده شده برای نان با اسپرد)، و سیب زمینی ها کاملاً با سس مایونز پوشانده شدند (مدل ساده شده برای سالاد سیب زمینی با سس مایونز).

تقریباً 3.5 گرم سس مایونز به حامل‌ها اضافه شد که منجر به نسبت وزنی 1:1 برای ترکیب نان سس فرانسوی سالاد و نسبت وزنی 2 : 1 برای ترکیبات سیب زمینی مایونز شد.

این بر اساس نسبت وزن نان با پخش‌شده و سبزیجات با چاشنی‌های مطالعات قبلی بود و نشان‌ دهنده نسبت‌های وزنی در طول رفتار مصرف عادی است.

ترکیبات حامل سس مایونز درست قبل از سرو برای به حداقل رساندن انتقال رطوبت سس خردل قارچ به داخل سس مایونز تهیه شد. حامل ها قبل از مصرف علاوه بر این، حامل ها به تنهایی به عنوان مرجع ارزیابی شدند.

  • منابع:
  1. Sauce it up: influence of condiment properties on oral processing behavior, bolus formation and sensory perception of solid foods
  • تبلیغات:
  1. توت میوه ای بسیار شگفت انگیز
  2. چند روش برای پولدار شدن در بیست سالگی
  3. کشف کیک هایی از جنس طلا!
  4. سیب سبز برای درمان انواع نوع دیابت