حوله بچه گانه باعث ثروتمند شدن جوانی امریکایی گردید

حوله‌های حمام و دستی که به نظر می‌رسد مستقیماً از آبگرم آمده‌اند را به عنوان یک نماد وضعیت جدید در نظر بگیرید – یا حداقل نشانه‌ای از اینکه بالاخره یک فرد بالغ هستید.

اما در اینجا یک راز وجود دارد: لازم نیست دائماً برای تعویض حوله های خود پول خرج کنید – فقط در اولین بار با آنها درست رفتار کنید تا سال ها برای شما دوام بیاورند.

در اینجا نحوه شستن حوله ها به روش صحیح و فقط در صورتی که در طول مسیر با مشکلی مواجه شدید، راه حل هایی برای رفع بوی کپک زدگی و همچنین حوله هایی با ظاهر کثیف آورده شده است.

حوله بچه گانه را باید به صورت روزانه شست و شو شود تا کمترین ضرر را برای بدن داشته باشد.

دفعات شستن حوله یکی از آن چیزهایی است که حتی نزدیک ترین خانواده ها را از هم جدا می کند – برخی معتقدند که باید بعد از هر بار استفاده از حوله آن ها را جدا کرد.

حوله

در حالی که برخی دیگر قسم می خورند که می توانند هفته ها بدون خیس خوردن زنده بمانند.

شما فقط بعد از تمیز شدن از حوله خود استفاده می کنید، بنابراین نمی تواند خیلی کثیف شود، درست است؟

برای اینکه یک بار برای همیشه مانع این بحث شویم، به یک کارشناس لباسشویی مراجعه کردیم.

به گفته مری جانسون، دانشمند اصلی Tide & Downy (و Consumer Reports)، یک حوله حمام معمولی را می توان سه یا چهار بار – در شرایط عادی – قبل از انداختن آن در ماشین لباسشویی استفاده کرد.

حوله های دستی باید هر دو روز یکبار تعویض شوند.

این به این دلیل است که حتی اگر نمی توانید آن را ببینید، یک حوله معمولی می تواند یک مهمانی از مخمر، کپک و E. coli روی آن رشد کند.

حتی اگر آب مقداری از آن را شسته شود، برخی دیگر به اطراف می چسبند و در طول شستشوی بعد از حمام روی حوله شما منتقل می شوند.