در میسوری درختان گردوی سیاه با کیفیت تولید می کنند

در میسوری، درختان گردوی سیاه و گردوی سیاه آجیل باکیفیت تولید می کنند که مورد علاقه بسیاری از مردم است. این درختان تنها در صورت توجه دقیق به پایه ها و ارقام مورد استفاده برای ایجاد یک باغ درختان آجیل به پتانسیل کامل باروری خود می رسند. برای اطمینان از کیفیت بالای درختان باغ، بسیاری از تولیدکنندگان، درختان پایه خود را پرورش داده و آن درختان را با ارقام آجیل برتر پیوند می زنند.

این بولتن در مورد تکثیر درخت آجیل، از جوانه زدن بذر تا پیوند درختان بزرگ بحث می کند. گردو سفید این نشریه که در سال 2006 به روز شد، توضیحات و عکس های مفصلی را برای سه تکنیک پیوند ارائه می دهد: پیوند سه فلاپ، پیوند پوست و پیوند سر پیکان.

(در پنجره جدید باز می شود) تکثیر بذر
درختان آجیل به راحتی از آجیل های طبقه بندی شده مناسب رشد می کنند. گردو خام جمع آوری آجیل برای کاشت در فصل برداشت پاییز. گردوهای سیاه را به محض جمع آوری باید پوست آن ها را جدا کرده و بشویید.

در طول فرآیند شستشو، تمام گردوهایی را که به سمت بالا شناور می شوند دور بریزید (این شناورها به خوبی پر نشده اند و به خوبی جوانه نمی زنند). حتی اگر از دانه های هر درخت گردو می توان برای رشد درختان پایه استفاده کرد.

آجیل «Kwik-Krop»، «Sparrow» و «Thomas» ثابت کرده است گردو ییلاق که درختان پایه برتر را تولید می کند. گردوها را به محض افتادن از درخت جمع آوری کنید سپس آجیل را به مدت 24 ساعت در آب خیس کنید.

اسپندهای ‘Colby’ و ‘Giles’ ثابت کرده اند که نهال های مقاوم گردو خوشه ای به سرمای عالی تولید می کنند.

اسپند و گردو سیاه را با قرار دادن آنها در لایه هایی به عمق 3 اینچ و نگه داشتن آنها در یخچال (33 تا 40 درجه فارنهایت) به مدت 120 روز در ماسه مرطوب طبقه بندی کنید. اطمینان حاصل کنید.

 

  • منابع:
    1. Propagating Pecan and Black Walnut in Missouri
  • تبلیغات: 
    1. خوردن بادمجان باعث بهتر شدن چرخش خون می شود
    2. تاثیر مصرف خرما بر رشد جنین
    3. صندلی پر کاربرد ترین محصول در زمینه ادارات و مراکز آموزشی
    4. قیمت خرید برنج عمده ایرانی