رصد کامل حرکات شما با دوربین مدار بسته

سیستم‌های دوربین مداربسته که در ترکیب با نقشه‌های حرارتی پیاده‌روی مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توانند به همه این پرسش‌ها پاسخ دهند و می‌توانند تغییرات ترافیک پیاده‌روی را در طول سال در فصول مختلف و شرایط آب و هوایی بررسی کنند.

با شناسایی مناطق شلوغ یا تنگ، می توان مسیرهای کارآمد تخلیه دانش آموزان را با در نظر گرفتن ایمنی دانش آموزان برنامه ریزی کرد.

ایمنی معلم
ایمنی پرسنل به همان اندازه مهم است و یکی از مزایای دوربین مدار بسته مخفی در مدارس است و همه حق دارند در ساعات کاری احساس امنیت و آرامش کنند.

دوربین‌های مداربسته، در کنار سیستم‌های دسترسی از راه دور، به معلمان آرامش خاطر می‌دهند که تنها افرادی که در محل هستند، افرادی هستند که باید باشند، بدون نگرانی در مورد مزاحمان و می‌توانند بر روی نیازهای دانش‌آموزان خود در کلاس تمرکز کنند.

به همین ترتیب، دوربین مداربسته حافظه دار از معلمان در برابر تهدیدات نادرست احتمالی سوء رفتار محافظت می‌کنند و می‌توانند شواهد ویدیویی برای ارتباط بین معلمان، دانش‌آموزان و والدینشان فراهم کنند.

با پشتیبانی از سیستم‌های هشدار شخصی و دکمه‌های هراس، معلمان می‌توانند مطمئن باشند که اگر حادثه‌ای در کلاس رخ دهد که منجر به احساس ترس، تهدید یا خطر شود، می‌توان بدون رها کردن دانش‌آموزان کمک درخواست کرد.

پیشگیری از رفتارهای ضد اجتماعی
متأسفانه، مدارس هنوز به طور مرتب قربانی خرابکاری و سرقت در محل می شوند، به ویژه در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات که مدرسه معمولاً بدون سرنشین است.

مزایای استفاده از دوربین مداربسته اصفهان در مدارس زمانی آشکار می‌شود که شما شروع به نگاه کردن به مناطق مشکل‌دار مانند سوله‌های تجهیزات ورزشی، مکان‌های ذخیره دوچرخه و هر ساختمان بیرونی که دور از ساختمان اصلی قرار دارد، به عنوان یک بازدارنده بزرگ در برابر دزدان و خرابکاران فرصت‌طلب عمل می‌کند.

علاوه بر این، مدارس می توانند مناطق داغی برای رفتارهای ضداجتماعی از خرید و فروش مواد مخدر و حوادث مربوط به الکل گرفته تا مناطق محبوب برای افراد خشن و گاهی اوقات تجاوز به جوامع مسافرتی باشند، که پس از ایجاد کمپ، خارج کردن آنها از محل ممکن است دشوار باشد.

سیستم‌های دوربین مدار بسته ضد آب به تنهایی تضمین می‌کنند که شما می‌توانید شواهد ضبط‌شده‌ای مبنی بر نفوذ یا خرابکاری فعال ارائه دهید، با این حال، خدمات نظارت از راه دور Farsight می‌تواند امنیت شما را از حالت کاملاً واکنشی به فعال تبدیل کند.

اگر سیستم نظارت از راه دور ما فعالیت مشکوکی را علامت‌گذاری کند، هشداری برای یک اپراتور زنده برای شناسایی بازدیدکننده ناخواسته به تیم در رصدخانه Farsight ارسال می‌شود.

در حین تماس با خدمات اضطراری لازم، یک هشدار صوتی به آنها هشدار می دهیم که از محل دور شوند.

معمولاً هشدار صوتی برای تشویق متجاوز به خروج کافی است و ثابت شده است که در طیف وسیعی از صنایع و سایت‌های تجاری که سیستم‌های دوربین مدار بسته را در کنار سرویس نظارت از راه دور ما پیاده‌سازی کرده‌اند، بسیار مؤثر است.

  • منابع:
  1. The Advantages of Using CCTV Cameras in Schools
  • تبلیغات:
  1. دوخت کت شلوار دامادی با حوله
  2. تصویر اولین زن آشپز ایرانی که از گوگرد برای ترش کردن غذا استفاده کرد!
  3. راهنمای جامع انتخاب کفش مجلسی زنانه
  4. راز موفقیت در پول در آوردن را از افراد باتجربه بیاموزید