سنگ یکی از اولین مصالح ساختمانی ما بود

سنگ یکی از اولین مصالح ساختمانی ما بود. از آن برای ساختن همه چیز از سنگ اسلب مصنوعی خانه های محقر تا نمادین ترین سازه های ما استفاده شده است.

به عنوان یک مصالح ساختمانی، سنگ عملاً نیازی به ساخت ندارد و آنقدر بادوام است که سازه‌های سنگی ساخته شده هزاران سال پیش هنوز هم امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی‌هایی که تعداد کمی از محصولات «سبز» معاصر می‌توانند با آن برابری کنند. سنگ مصنوعی مشکی با این حال، سنگ تا حد زیادی توسط جنبش ساختمان سبز نادیده گرفته شده است.

در حالی که محصولات زودگذر ساخته شده از پلاستیک بازیافتی اغلب دارای برچسب سبز هستند. مسلماً، سنگ دارای اثرات زیست محیطی قابل توجهی است، اما ممکن است به آن اندازه که فکر می کنید بزرگ نباشند.

و صنعت سنگ تلاش های قابل توجهی را برای پایداری انجام داده است. سنگ اسلب ساختمانی این مصالح ساختمانی باستانی ممکن است بیش از همیشه در صنعت ساختمان سبز امروزی مرتبط باشد.

سنگ ابعاد – سنگی که ابزار شده است، برخلاف سنگ خرد شده یا سنگدانه – می تواند به عنوان کفپوش، روکش خارجی، سطوح جامد و دیوارها و همچنین برای محوطه سازی و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده شود.

بر اساس سازمان زمین شناسی ایالات متحده (برای مقایسه، 95.6 میلیون تن خام) از 1.88 میلیون تن (1.71 میلیون تن) سنگ ابعادی تولید شده در ایالات متحده در سال 2011، 808400 تن (735000 متریک تن) توسط صنعت ساختمان استفاده شده است. فولاد در سال 2011 با 19.1 میلیون تن مصرف در ساخت و ساز تولید شد. بر اساس منابع صنعتی، واردات از برزیل، چین، هند، ایتالیا و سایر کشورها تقریباً نیمی از کل عرضه ایالات متحده را تامین می کند.

با این حال، داده‌های مربوط به سنگ فقط تخمین‌هایی هستند سنگ کفپوش مرمریت که عمدتاً بر اساس بازخورد داوطلبانه از صنعت یا برگرفته از سوابق اداره ایمنی و بهداشت شغلی ایالات متحده و سایر منابع است.

 

  • منابع:
    1. Stone, The Original Green Building Material

  • تبلیغات: 
    1. لوبیا خشک اغلب به عنوان حبوبات غلات شناخته می شود
    2. با چه کابل برقی می توان آتش را خاموش نمود؟
    3. داشتن زندگی شاد تنها آرزوی این روزها!
    4. پخش ترشی سیر حبه ای اعلا به قیمت کارخانه