شکر قهوه ایی می تواند میزان التهاب روده را کاهش دهد

شکر قهوه ای یک نوع شکر بسیار محبوب است که در سراسر جهان به دلیل فواید سلامتی و خواص متفاوت نسبت به شکر سفید متبلور معمولی مورد توجه قرار گرفته است.

از آنجایی که شکر قهوه ای در فرآیند شیمیایی متفاوتی نسبت به شکر سفید تولید می شود، ساختار شیمیایی متفاوتی دارد و بدن ما نسبت به آن کمی متفاوت واکنش نشان می دهد.

این تفاوت ظریف، شکر قهوه‌ای را برای افرادی که می‌خواهند رژیم غذایی خود را متعادل کنند، سالم بمانند و برخی از فواید بی‌شمار آن را به دست آورند، بسیار جذاب می‌کند.

پودر نبات دارچین بیز را می توان از مراکز معتبر و درجه یک خریداری و استفاده نمود.

ساختار مغذی

شکر قهوه ای با اجازه دادن به برخی از ملاس های قندی برای باقی ماندن در ساختار خود ساخته می شود.

بنابراین محصول نهایی را در حالت طبیعی تری غنی می کند که با افزودنی های صنعتی (مانند دی اکسید گوگرد، اسید فسفریک، هیدروکسید کلسیم و کربن فعال) غنی نشده است.

شکر

نیازی به وجود آن افزودنی ها در شکر نیست و وجود آنها بو و رنگ شکر طبیعی را مختل می کند.

علاوه بر این، فرآیند صنعتی که تمام آثار ملاس را از بین می برد، تقریباً تمام وجود کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم و فسفر را از بین می برد که همگی می توانند به بدن شما کمک کنند تا به تعادل مواد معدنی برسد.

وجود ملاس در شکر قهوه‌ای به آن رطوبت بیشتری می‌دهد، که به شما امکان می‌دهد در طراحی دستور غذاها آزادی بیشتری داشته باشید تا محصولات غلیظ‌تر و مرطوب‌تری به شما بدهد.

طعم و بافت بیشتر

هر آشپز ماهری می تواند به شما بگوید که شکر سفید تصفیه شده طعم و بافت بسیار کمی دارد، اما انواع مختلفی از شکر قهوه ای مملو از آن است.

برخی از قندهای قهوه ای که به دلیل طعم معروف هستند عبارتند از توربینادو، باربادوس، موسکووادو و دمرارا.

جیره شیرینی

شکر قهوه ای و سفید تقریباً سهم شیرینی یکسانی دارند و می توان آنها را با یکدیگر مخلوط کرد یا در دستور العمل های خود تغییر داد.

کمی با آنها آزمایش کنید و خودتان ببینید چه طعم های جدیدی با بسیاری از مارک های شکر قهوه ای ارائه می شود.