شیره توت اصل می تواند بینایی را تا 80% افزایش دهد

توت بینایی را بهبود بخشد

یکی از کاروتنوئیدهای موجود در توت زآگزانتین است که ممکن است مستقیماً با کاهش استرس اکسیداتیو در برخی سلول‌های چشمی از جمله ماکولا لوتئای شبکیه مرتبط باشد.

علاوه بر این، زآگزانتین می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کند و از آسیب خاصی به شبکیه چشم، از جمله رادیکال های آزاد که می تواند باعث دژنراسیون ماکولا و آب مروارید شود، جلوگیری می کند.

در طب سنتی چینی، چای توت اغلب برای بهبود بینایی تجویز می شود.

شیره توت اصل می تواند میزان بینایی افراد را افزایش دهد.

بالقوه ضد التهاب

تحقیقات نشان می دهد که برگ توت ممکن است دارای خواص ضد التهابی باشد که می تواند پاسخ التهابی بدن به بیماری های مزمن را قطع کند.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که چای برگ توت می تواند برای کاهش درد التهابی استفاده شود.

توت خشک

ممکن است ایمنی را تقویت کند

ویتامین C یک سلاح دفاعی قدرتمند در برابر هر گونه بیماری یا پاتوژن های خارجی در بدن است که آنتی اکسیدان ها از آن مراقبت نمی کنند.

یک وعده توت ممکن است تمام نیاز روزانه به ویتامین C را برآورده کند، اما آن را با مواد معدنی و ویتامین های موجود در این میوه ترکیب کنید و ممکن است یک سلاح واقعی در برابر بیماری داشته باشید.

سعی کنید توت را به اسموتی ها و سالادهای خود اضافه کنید تا سطح ایمنی خود را افزایش دهید.

ممکن است به ساخت استخوان های سالم کمک کند

ویتامین K، کلسیم و آهن، و همچنین مقادیر کمی از فسفر و منیزیم که ممکن است در توت یافت شود، همگی می توانند برای ایجاد و نگهداری بافت استخوانی مفید باشند.

با افزایش سن، حفظ استخوان‌های قوی، تسریع روند بهبودی یا حتی معکوس کردن آسیب تخریب استخوان می‌تواند برای پیشگیری از بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان یا سایر اختلالات استخوانی مرتبط با افزایش سن مهم باشد.

می تواند به کاهش کلسترول بد کمک کند

مصرف منظم پودر برگ توت و چای برگ توت ممکن است به میزان قابل توجهی سطح تری گلیسیرید و LDL (کلسترول بد) را کاهش دهد. این ممکن است منجر به پیشگیری از تصلب شرایین، حملات قلبی و سکته شود.