فریب دادن خانواده ها برای استفاده از موتور

اکثریت قریب به اتفاق گزارش کردند که هنگام رانندگی یا موتورسیکلت از وسایل محافظ استفاده نمی کنند. استفاده از وسایل حفاظتی به ویژه در بین دختران کم بود. بیش از 16 درصد گزارش کردند که همیشه یا گهگاه تحت تأثیر الکل یا مواد مخدر از موتور سیکلت استفاده می کنند.

بیش از 58 درصد از پاسخ دهندگان گزارش کردند که در طول سال های گذشته هنگام رانندگی یا آرادبرندینگ در نقطه ای تصادف کرده اند. نسبت دانش آموزانی که در اثر تصادف دچار جراحت شده اند بالای 35 درصد بوده است.

اکثریت زمانی رخ داد که پاسخ دهندگان موتورسیکلت را رانندگی نمی کردند، اما از آن به عنوان مسافر استفاده می کردند (65.8٪ پسران و 96.1٪ دختران) و زمانی که هیچ گونه وسایل حفاظتی استفاده نمی شد بیش از 75.0٪ از دانش آموزان علت تصادفات و جراحات را بیان کردند.

ناشی از رفتارهای انسانی مانند پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، سگ جیبی، سبقت غیرمجاز و بی‌تجربه‌بودن بود در حالی که 25.0 درصد دانش‌آموزان تصادفات و صدمات را ناشی از وسایل نقلیه و محیط‌ زیست عنوان کردند.

جاده بد، لاستیک خراب در رگرسیون لجستیک، مردان و زنان با هم به دلیل حجم نمونه کوچک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. با این وجود، به استثنای مناطق مسکونی، تعداد کمی از انجمن ها قابل توجه بودند.

افرادی که در جاده تیکو-دوآلا زندگی می کردند، احتمال تصادف و همچنین مجروح شدن در اثر تصادف بیشتر بودند، که حتی پس از تعدیل برای همه متغیرهای توضیحی قابل توجه است.

احتمال جیوه در لامپ تصویر تلویزیون در هنگام نپوشیدن وسایل حفاظتی، رانندگی در هنگام احساس خستگی یا تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل وجود داشت، اما این امر قابل توجه نیست.

این مطالعه نشان داد که استفاده از موتورسیکلت توسط دانش‌آموزان پدیده‌ای رایج بوده و 9/73 درصد از پاسخ‌دهندگان همیشه یا اغلب از موتور سیکلت استفاده می‌کنند. با این وجود، اکثریت قریب به اتفاق گزارش کردند که از لباس محافظ استفاده نمی کنند.

علیرغم قوانین و مقررات موجود، 70.8 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که هرگز کلاه ایمنی نپوشیده اند، 56.7 درصد – هرگز از لباس های بازتابنده استفاده نکرده اند.

علاوه بر این، بیش از 16 درصد گزارش کردند که همیشه یا گهگاهی از قیمت محصولات کویر موتور ۱۴۰۱ تحت تأثیر الکل یا مواد مخدر استفاده می کردند. فقط نیمی از کسانی که موتورسیکلت داشتند آموزش رسمی رانندگی را گذرانده بودند.

جای تعجب نیست که بیش از 58 درصد از پاسخ دهندگان گزارش کرده اند که در یک تصادف و 35 درصد گزارش کرده اند که در نتیجه تصادف مجروح شده اند.

اکثر موارد زمانی اتفاق می‌افتند که هیچ‌یک از وسایل حفاظتی استفاده نمی‌شدند. در حالی که تعداد کمی از انجمن ها در تحلیل رگرسیون لجستیک معنی دار بودند، یکی برجسته بود.

  • منابع:
  1. Motorcycle injury among secondary school students in the Tiko municipality, Cameroon
  • تبلیغات:
  1. خواص مصرف تخمه آفتابگردان
  2. مشخصات کامل انواع چکمه
  3. اصول استفاده از تخت خواب نوزاد
  4. ساختار طراحی انواع لباس