قوانین جدی مدارس در مورد رنگ مو لاکچری

قوانین و مقررات مدرسه به دلایل خوبی وجود دارد. آنها برای محافظت از رفاه و ایمنی دانش آموزان ایجاد شده اند. در این میان، سیاست‌هایی وجود دارد که هدفشان این است که تمرکز دانش‌آموزان را به سمت یادگیری، آراستگی و نظم و انضباط سوق دهد – از بلندی جوراب و رنگ کفش‌های کتانی گرفته تا مدل مو و رنگ موی لاکچری. این ما را به سیاست “بدون رنگ مو” می رساند.

برخی از مدارس، به‌ویژه مدارس کاتولیک، دانش‌آموزان خود را از رنگ کردن، دکلره کردن و برجسته کردن موهای خود منع می‌کنند – با مجازات‌هایی از دادن هشدارهای کتبی تا جلوگیری از ورود دانش‌آموز به محوطه مدرسه.

با این حال، همه این قانون را تأیید نمی کنند و به طور خودکار از آن پیروی نمی کنند.

در اینجا دلیل آن است:

رز مشکی مانع عملکرد تحصیلی نمی شود.
اول از همه، هیچ مطالعه علمی وجود ندارد که عملکرد تحصیلی را با رنگ مو مرتبط کند. مغز رنگ های رنگ شده روی موهای دانش آموز را جذب نمی کند تا باعث اختلال در عملکرد آن شود.

جورسا دلا روزا، دانشجوی سال سوم دانشکده حقوق مدنی دانشگاه سانتو توماس، می‌گوید: «این بر ظرفیت دانش‌آموزان برای یادگیری تأثیری نمی‌گذارد و ارتباط یادگیری با لباس بلوچی بی‌ربط است».

در واقع، سخت کوشی، عادات مطالعه هوشمندانه، و سبک زندگی سالم، عوامل مرتبط تری برای عملکرد برجسته در مدرسه هستند.

رنگ کردن مو راهی برای افزایش اعتماد به نفس است.
نوازش کردن با استفاده از رب انار می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کند. و اعتماد به نفس به شما این امکان را می دهد که احساس کنید اقدامات شما به نتایج مثبتی می رسد (این ممکن است در تست جبر شما مفید باشد!).

«اعتماد به اینکه چه کسی هستید، از ظاهر شما و اینکه می خواهید دیگران شما را چگونه ببینند شروع می شود. اگر کمی بیشتر به خودمان اعتماد کنیم، می توانیم با شجاعت کارهای بیشتری انجام دهیم. جونینا دلا روزا از دانشگاه سنت پل کوئزون سیتی می گوید: اگر رنگ مو باعث اعتماد به نفس می شود، پس اجازه ندهیم مانع این کار شویم.

  • منابع:
  1. Dye Beautiful Or Not? Thoughts On The ‘No Hair Color’ Policy In Schools
  • تبلیغات:
  1. نهالی که ویژگی مورفولوژیکی دارد
  2. سیمهای فلزی بهترین منتقل کننده برق
  3. انواع پاستا بسته ای و کربوهیدرات ها
  4. درخت پول در کشور ونزوئلا سوژه رسانه شد!