لامپ کم مصرف 40 وات دلتا موجب مرگ زن جوان شد

چراغ های لامپ کم مصرف 40 وات دلتا مصرف انرژی را کاهش می دهد و در نتیجه برای محیط زیست مفید خواهد بود. چراغ های کم مصرف تا شش برابر بیشتر از سایر انواع چراغ ها عمر می کنند

طول عمر، طول عمر بیشتر به معنای انتشار کمتر کربن است و نیاز به تعویض مکرر را کاهش می دهند.

این منجر به استفاده از نورهای کمتر و در نتیجه منابع کمتری برای فرآیندهای تولید، مواد بسته بندی و حمل و نقل مورد نیاز است. مزایای زیست محیطی و عملکرد چراغ های کم مصرف را تبلیغ می کند.

از زمان لامپ ادیسون، نوآوری های زیادی برای کاربردی کردن، مقرون به صرفه و کارآمد کردن نورپردازی خانه وجود داشته است. مخترع معروف به دنیا قول داد: برق را چنان ارزان می کنیم که فقط ثروتمندان شمع می سوزانند.

با استفاده از ال‌ای‌دی‌ها، ما هزینه‌های روشنایی ساختمان‌ها را در مقایسه با لامپ‌های قدیمی‌تر به‌طور قابل‌توجهی کاهش داده‌ایم. با این حال، مصرف انرژی بخش عادلانه ای از بودجه متوسط خانواده است که حدود 230 میلیارد دلار در سال تخمین زده می شود.

لامپ

به همین دلیل است که تغییر به لامپ‌های کم مصرف یک راه عالی برای کاهش مصرف انرژی روشنایی و انتشار گازهای گلخانه‌ای و در عین حال بهبود راحتی است.

در مقایسه با نورپردازی سنتی، کم مصرف ها با مزایای فراوانی متمایز می شوند: روشنایی کم مصرف باعث صرفه جویی در مصرف انرژی از 30٪ تا 90٪ می شود.

لامپ‌های کم مصرف در دمای بسیار پایین‌تری کار می‌کنند و در صورت لمس کردن، خطر سوختگی را کاهش می‌دهند.

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و نصب آسان. ارائه کیفیت نور و دید بهتر. انعطاف پذیری فوق العاده در طراحی. ویژگی های اتصال هوشمند. ماندگاری برای چندین سال (حتی دهه ها).

و لیست ادامه دارد. در این مقاله، شما را با دلایل اصلی در نظر گرفتن ارتقاء نور کم مصرف در صورتی که صاحب خانه یا مدیر دارایی هستید، آشنا خواهیم کرد.

روشنایی کم مصرف بازده انرژی و پتانسیل صرفه جویی در هزینه را ارائه می دهد و مزیت شماره یک کم مصرف ها راندمان انرژی آنهاست.

هنگامی که لامپ های رشته ای، هالوژن یا فلورسنت قدیمی را با نور کم مصرف جایگزین کردید، انتظار صرفه جویی در مصرف انرژی از 30٪ تا 90٪ را داشته باشید.