لباس کار نسوز سالانه موجب مرگ هزار آتش نشان می شود!

ما اغلب سوالاتی در مورد لباس کار نسوز داریم. برخی از سؤالات اخیر در مورد لباس های ضد شعله بوده است.

سوال مهمی که در مورد لباس های ضد اشتعال و میزان ایمنی و کارایی آن ها داریم ذهن افرادی که از این لباس ها به طور مستمر استفاده می کنند را درگیر می کند.

امیدواریم بتوانیم به شما در درک دانش اصلی در مورد صنعت لباس های ضد اشتعال پاسخ گو بوده و کمک کنیم.

لباس ضد شعله چیست؟ لباس ضد شعله هر نوع لباسی است که برای محافظت از پوشنده در برابر شعله های باز، آتش یا اشیاء داغ مانند پاشش فلز طراحی شده است.

با وجود اقلام متعدد از شلوار ضد آتش گرفته تا چکمه، لباس های بسیاری با استانداردهای ایمنی لباس های ضد اشتعال وجود دارد.

استانداردهای ایمنی برای لباس های ضد شعله چیست و چه زمانی لباس ضد اشتعال لازم است؟

لباس

اکثر محل های کار دارای یک مدیر یا سرپرست ایمنی و بهداشت خواهند بود که به شما آموزش می دهد که چه لباسی بسته به محیط اطراف مناسب است.

اگر فردی که مسئول ایمنی در محل کارتان نیست، می توانید خودتان وضعیت را ارزیابی کنید. در اینجا لیستی از سوالات آمده است:

آیا در اطراف شعله های باز کار می کنید؟ آیا در اطراف جوشکار کار می کنید؟ آیا در فضای باز کار می کنید یا جایی که باید بیشتر در معرض دید باشید؟ آیا در راه آهن کار می کنید؟

اگر به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت داده اید، باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشید. اگر بیشتر مطمئن نیستید که چه اقلامی نیاز دارید، پرس و جو و بررسی کنید.

لباس ضد شعله از چه چیزی ساخته شده است؟ به طور معمول لباس های ضد آتش از مواد طبیعی مانند پشم یا پنبه ساخته می شوند. لباس های مقاوم در برابر شعله طوری طراحی شده اند که شعله را ذوب یا بیشتر گسترش ندهند.

لباس های ضد شعله چگونه کار می کنند؟ از طریق استفاده از مواد مقاوم در برابر شعله و پوشش های ویژه اطمینان حاصل کنید که پارچه در برابر شعله های باز و یا پاشش فلز مقاوم است.

مقاومت، طول عمر را در برابر شعله های آتش تضمین می کند تا ضربه و تأثیر آن بر پوشنده کاهش یابد.