مواد شوینده ضد چربی در مواد آرایشی استفاده می شود

برای سخت ترین لکه ها از  مواد شوینده ضد چربی و  آب گرم را برای کمک به تمیز کردن توصیه می کنیم. (انرژی حرارتی)حتی با شستن شما شکل آنها تغییر می کند. بله، محصولات ما احساس بسیار شنی دارند.

این حلال ها هستند که پوست شما را خشک می کنند و به آن آسیب می رسانند، نه شن ما. بیا پسر یا دختر سرسخت، تو می توانی از پس آن بر بیایی! (انرژی فیزیکی).

تسلط بر اصول اولیه اولین قدم برای انجام یک کار خوب است. در این بدان معنی است که بدانید صابون از کجا آمده است بنابراین ما می توانیم آن را حتی بهتر کنیم. ما فکر کردیم که در صورتی که در حال بازی در هستید، کمی تاریخچه صابون را به اشتراک بگذاریم!

در حفاری های بابل که قدمت آن به 2800 سال قبل از میلاد باز می گردد، استوانه هایی حاوی چربی های پخته شده با خاکستر پیدا شد. این اولین استفاده شناخته شده از صابون است.

در سال 1500 قبل از میلاد مسیح، مصریان روغن های حیوانی و گیاهی را با نمک ترکیب کردند تا محصول صابونی را تشکیل دهند که برای درمان بیماری های پوستی استفاده می شود.

شوینده

در طول امپراتوری بزرگ روم (310 قبل از میلاد)، حمام کردن با ساخت حمام های بزرگ به سطح جدیدی ارتقا یافت. آب از طریق قنات تامین می شد و صابون هم برای اهداف دارویی و هم برای پاکسازی توصیه می شد.

کلمه صابون در واقع نام خود را از کوه ساپو گرفته است، جایی که رومی ها به طور معمول حیوانات را قربانی می کردند. باران باقی مانده چربی حیوانی و خاکستر را از کوه به سمت رودخانه تیبر می برد.

در آنجا در کنار سواحل سفالی جمع می شد، جایی که زنان لباس ها را می شستند با تلاش بسیار کمتر. در طول سال‌های پس از امپراتوری روم، صابون‌ها توسط فرهنگ‌های مختلف ساخته شده‌اند.

و در جوامع در حال رشد و متمدن ضروری هستند. با افزایش تراکم جمعیت، بیماری ها به سرعت گسترش یافتند. در حدود قرن هفدهم، انسان ها شروع به پیوند زندگی فشرده کثیف با بیماری کردند.

روش‌ها و محصولات تمیز کردن سال‌ها ثابت ماندند، تا اینکه مواد شوینده، که در ابتدا به نام  یا مواد شوینده مصنوعی شناخته می‌شدند، برای اولین بار در دهه 1940 تولید شدند.