پلیس های که در طول سال از روکش کابینت محافظت کرده اند

چاقوها را روی یک نوار مغناطیسی که به قسمت پشتی چسبانده شده است آویزان کنید. آن را بالای قسمتی از میز قرار دهید که معمولاً برای تهیه مواد استفاده می کنید. این کار تشخیص چاقوی مناسب برای کار را آسان می کند و وسایل خطرناک را از دسترس کودکان دور نگه می دارد.

مکان هایی را برای زباله ها و بازیافت برنامه ریزی کنید تا دسته بندی تا حد امکان آسان شود. روکش کابینت را با ظروف جداگانه برای شیشه، پلاستیک و فلز تجهیز کنید. یک کشوی یدکی می‌تواند روزنامه‌های قدیمی و سایر کاغذها را برای بازیافت نگه دارد.

هنگام سازماندهی انبار و سایر مکان‌های نگهداری مواد غذایی، آنچه را که قصد دارید در انبار نگهداری کنید، بررسی کنید و ارتفاع قوطی‌های ذخیره‌سازی یا محصولات پرمصرف را اندازه بگیرید.

سپس می توانید قفسه های انباری را در ارتفاع مناسب نصب کنید و بدانید که همه چیز در انبار جا می شود. در حالی که در مرحله برنامه ریزی آشپزخانه هستید، همچنین می خواهید تصمیم بگیرید که آیا لوازم کوچکی در انبار قرار می گیرند یا خیر. اگر چنین است، مطمئن شوید که فضای کافی را برای آن موارد نیز اختصاص دهید.

یک مرکز پیام را در مکانی به راحتی قابل مشاهده، مانند کنار یخچال، ایجاد کنید. یک تخته اعلانات، تخته سیاه یا تخته سفید روی دیوار قرار دهید تا جایی برای یادداشت کردن یادآورها یا لیست های مواد غذایی ایجاد کنید. یک تقویم، دفترچه یادداشت و ظروف نوشتن را در کشو یا سبدهای دیواری نزدیکتان قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه شما دارای پریزهای برق زیادی در مناطقی است که قصد دارید از قهوه جوش، اجاق توستر، مخلوط کن و سایر وسایل روی صفحه استفاده کنید. چندین پریز در امتداد بک اسپلش و در جزیره نصب کنید تا هر جا که نیاز دارید برق داشته باشید.

برای سفارشی‌سازی بیشتر، یک کشو را با پریزها و پورت‌های USB تجهیز کنید تا یک ایستگاه شارژ مخفی برای دستگاه‌ها ایجاد کنید.

  • منابع:
    1. How to Design a Kitchen You’ll Love to Cook in for Years to Come