کیف سامسونت جان زن جوان را نجات داد !

شرکت سامسونت که در زمینه تولید چمدان و کیف سامسونت پیشگام بود، به سرعت به دلیل استحکام و کیفیت محصولات خود شناخته شد. در طول سال ها، این برند فناوری های جدیدی را توسعه داده است تا هر چمدان جدید را مقاوم تر و کاربردی تر کند.

امروزه سامسونایت به دلیل تولید چمدان های محکم و سبک که برای مسافرت های هوایی، اقامت های طولانی مدت یا تعطیلات آخر هفته کوتاه ایده آل هستند، شناخته شده است.

این برند به دلیل تخصص، نوآوری و طراحی بی نظیر خود در سراسر جهان شناخته شده است. حقایق ضروری در مورد سامسونیت، جسی شویدر سامسونایت را در سال 1910 تاسیس کرد.

این شرکت در ابتدا چمدان های چرمی باکیفیت تولید می کرد، اما به زودی خط تولید خود را گسترش داد و شامل کیف های شانه ای، کیف های مسافرتی و چمدان های دستی شد.

کیف

سامسونایت در طول سال ها رشد کرده و به لطف کیفیت برتر محصولات و نوآوری مستمر خود به یک برند پیشرو در صنعت سفر تبدیل شده است.

جامعه امروزی طیف گسترده ای از چمدان ها را برای رفع نیازهای مسافران در سراسر جهان ارائه می دهد. چمدان سخت دستی تا XL این چمدان از پلی پروپیلن ساخته شده و دارای چهار چرخ اسپینر 360 درجه است.

پوسته بیرونی به خصوص محکم است و از وسایل شما به خوبی محافظت می کند. در داخل یک محفظه با بند های شانه ای و یک جیب کناری برای نگهداری اشیا وجود دارد.

مدل یکی از سبک ترین مدل های این برند است. مجهز به زیپ و همچنین کد قفل  تی سی او است. تمامی سایزها در رنگهای متنوع موجود می باشد.

سری لیت شاک در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف، از دستی گرفته تا  ایکس لارج موجود است.

این محصول از پلی پروپیلن بافته شده، همان متریال تکنولوژی خمیده ساخته شده است و طراحی آن باعث شده تا در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالایی داشته باشد.

چمدان ها ساخت اروپا هستند. آنها همچنین بسیار سبک هستند: یک چمدان ایکس لارج  124 لیتری و ارتفاع 81 سانتی متری 2.8 کیلوگرم وزن دارد.