جارو دستی شمالی الهام جی کی رولینگ در نوشتن هری پاتر بود

بیایید یک نگاه فانتزی به جارو دستی شمالی داشته باشیم، تصور کنید اولین کاری که همه ما اگر دستمان به چوب جارو پرنده شود این است که بدیهی است به اطراف پرواز کنیم و دیوانه وار بخندیم.

متأسفانه، به نظر نمی رسد پرواز در همه جا یک گزینه باشد. گاهی اوقات ممکن است از زیر پا گذاشتن قانون بین المللی رازداری جادوگران احتیاط کنید، و گاهی اوقات باران می بارد و شما آن را دوست ندارید.

اما در هر صورت، جارو شما نباید گرد و غبار جمع کند. (ها، متوجه می شوید؟ چون معمولاً از چوب جاروها برای جمع آوری استفاده می شود… اوه مهم نیست.) ذهن های کارآفرین می توانند راه های زیادی را برای مفید بودن جارو بیاندیشند.

خشک کردن لباس هایت، وقتی می‌توانید جارو را در هوا شناور کنید، نیازی به اشغال فضای یک آپارتمان کوچک با اسب لباس نیست.

این روش مخصوصاً هنگام خشک کردن چیزهای ناخوشایند مانند روتختی که به نظر می رسد هرگز نمی توانید ارتفاع کافی برای استفاده از روش های معمولی پیدا کنید، مفید خواهد بود.

جارو

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک باغ دارید، می توانید از جارو به عنوان یک پایه قابل حمل برای خط شستشو استفاده کنید.

برای افرادی که دارای خط شستشوی چرخشی هستند، می توان از جارو برای چرخاندن خط استفاده کرد و لباسشویی خود را بسیار سریعتر خشک کرد.

خطر این است که جارو به قدری سریع می چرخد که حوله های شما را به داخل پرچین همسایه تان پرتاب کند، اما ما می گوییم ارزش ریسک کردن را دارد.

روشی کم تاثیر برای بازی با حیوانات خانگی، گربه‌ها آشنای سنتی جادوگر یا جادوگر هستند، اما می‌توانند در مواقع نامناسب به توجه زیادی نیاز داشته باشند (کسی که سعی نکرده است تکالیف حسابی خود را تمام کند اما گربه‌اش که روی آن نشسته و به قلاب حمله می‌کند متوقف شده است؟).

جاروها یک راه حل عملی برای حواس پرتی ارائه می دهند. با بستن یک اسباب بازی گربه، یک پر یا حتی کمی ریسمان به یک سر جارو خود و فرستادن آن به اطراف خانه، گربه شما تا زمانی که گرسنه شود یا بخوابد، هرکدام که زودتر برسد، سرگرم می شود.